Шановні колеги! Дорогі учні! Вітаю Вас на сторінках свого блогу!
Буду рада, якщо мої напрацювання стануть Вам у нагоді!
Сподіваюсь на співпрацю та обмін досвідом.
понеділок, 30 жовтня 2017 р.
субота, 28 жовтня 2017 р.
Участь учнів школи у І етапі змагань з усного рахунку Прангліміне
Протягом 23-27 жовтня 2017 р. 31 учень нашої школи взяли участь у І етапі
змагань з усного рахунку Прангліміне на сайті Міксіке.
Ось
перша десятка найкращих учасників І етапу:
1.
Форостяненко О., 11 клас -2468б.
2.
Кривешко С., 8 клас - 2123б.
3.
Кутик Ж., 7 клас - 2047б.
4.
Крепка Я., 5 клас - 2033б.
5.
Мацик Є., 7 клас - 1988б.
6.
Кондратюк В., 9 клас - 1736б.
7.
Скорбун Д., 9 клас - 1711б.
8.
Калюжний М., 7 клас -1705б.
9.
Бондаренко В., 11 клас - 1663б.
10.
Власюк Ю., 5 клас - 1663б.
Вітаємо!
четвер, 26 жовтня 2017 р.
Цікава анімована презентація. Чому бджоли надають перевагу шестикутникам?
На сторінках Facebook знайшла цікавий сайт: 15 анімованих лекцій з природничих наук. І одна з цих лекцій пов'язана з математикою. Пропоную переглянути.
Бджоли —
одні з найкращих математиків у природі. Вони не
тільки можуть розраховувати кути та усвідомлювати округлість Землі, ці комахи
будують та живуть в одній з найбільш математично довершених архітектурних
конструкцій — вулику. Вчені Зак Паттрсон та Енді Петерсон пропонують разом заглибитися
у дуже цікаву геометрію бджолиного дому.
пʼятниця, 29 вересня 2017 р.
Відеоуроки з математики у 6 класі
вівторок, 26 вересня 2017 р.
понеділок, 24 липня 2017 р.
Розв'язування задач з теми "Піраміда"
Учням
11 класу де інколи важко
визначитися у виборі способу розв’язання
задач з теми «Піраміда». Особливо це можна помітити при розв’язуванні
учнями тих задач, де треба провести певне дослідження, довести той чи інший
факт, що допоможе при наступному розв’язуванні задачі. Наприклад, довести, що дана точка
О є центром вписаного в основу чи
описаного навколо основи кола, визначити, в яку
точку буде проектуватися вершина
піраміди тощо. В основному задачі «з пірамідами» можна поділити на декілька
основних типів, до яких існують певні стандартні підходи,
пояснивши які учням, можна
досягти досить позитивних
результатів при вивченні даної теми.
Саме це і спонукало мене створити такі «Шпаргалки» на допомогу учням, які вони
можуть використовувати під час процесу
засвоєння ними способів розв’язування задач
з теми «Піраміда».
Підписатися на:
Дописи (Atom)