Учням
11 класу де інколи важко
визначитися у виборі способу розв’язання
задач з теми «Піраміда». Особливо це можна помітити при розв’язуванні
учнями тих задач, де треба провести певне дослідження, довести той чи інший
факт, що допоможе при наступному розв’язуванні задачі. Наприклад, довести, що дана точка
О є центром вписаного в основу чи
описаного навколо основи кола, визначити, в яку
точку буде проектуватися вершина
піраміди тощо. В основному задачі «з пірамідами» можна поділити на декілька
основних типів, до яких існують певні стандартні підходи,
пояснивши які учням, можна
досягти досить позитивних
результатів при вивченні даної теми.
Саме це і спонукало мене створити такі «Шпаргалки» на допомогу учням, які вони
можуть використовувати під час процесу
засвоєння ними способів розв’язування задач
з теми «Піраміда».
Немає коментарів:
Дописати коментар