Шановні колеги! Дорогі учні! Вітаю Вас на сторінках свого блогу!
Буду рада, якщо мої напрацювання стануть Вам у нагоді!
Сподіваюсь на співпрацю та обмін досвідом.

четвер, 22 березня 2018 р.

Інтерактивні вправи на усі дії з десятковими дробами


Пропоную учням 5 класу удосконалити свої вміння з теми "Дії з десятковими дробами".

Вправа 1. Додавання і віднімання десяткових дробів.(Заповнити пропуски).
Вправа 3. Множення десяткових дробів. (Знайди пару).
Вправа 6 . Ділення десяткових дробів 2. (Знайди пару).
Вправа 8. Задачі на усі дії з десятковими дробами. (Перший мільйон)

Примітка: НАГАДУЮ своїм учням! Перед виконанням вправ авторизуйтесь на сайті (введіть свої логін і пароль).


неділя, 18 березня 2018 р.

Арифметична прогресія на ЗНО

Досить часто вправи  з теми "Арифметична прогресія" зустрічаються на ЗНО. Особлива увага приділяється прикладним завданням, т.б. таким, з якими ми зустрічаємось у повсякденному житті. Пропоную учням 9-го класу перевірити свої знання з даної теми, розв'язавши наступні вправи.



пʼятниця, 2 березня 2018 р.

Віртуальні подорожі по планеті Земля

За допомогою  ресурсу    Google Earth  можна здійснити віртуальну подорож до будь-якого куточку планети Земля.

Дивитись>>> https://www.google.com/intl/ru/earth/

четвер, 1 березня 2018 р.

Гра для тих, хто любить геометрію

Euclidea - це колекція інтерактивних задач з геометрії у вигляді гри. Розвиває логіку, інтуїцію та уявлення.
Гра складається  з 120 геометричних задач, що зростають за складністю розв'язання, 11 навчальних рівнів...
Основна ідея гри - розв'язати задачі  за мінімальну кількість ходів, щоб зібрати усі зірки:)
Для збереження результатів своєї гри потрібно авторизуватись через Google+ або  Facebook.  


Урок - кейс у 9 класі

       Сьогодні у 9 класі було проведено урок за методикою ситуативного кейсу  з  теми "Площа трикутника і чотирикутника". 
     Учнів класу було поділено на 3 групи, кожній з яких   було запропоновано вирішити практичне завдання.
     Ситуація: Ви – працівники  інтернет – магазину. До вас звернувся покупець, який хоче оздобити стіни  кімнати у своїй квартирі рідкими шпалерами із використанням дизайнерського оформлення стін геометричними фігурами.
Розміри кімнати : 6 х 10 х 2,8 м.
Кімната має 3 вікна розміром  1,8 х 1,3 м  та 1 двері розміром  1,2 х 2 м.
Побажання покупця:  стіни кімнати оздобити рідкими шпалерами світло-лимонного  кольору, а найбільшу стіну в кімнаті, що не має вікон, оздобити геометричними фігурами відповідного кольору.
Вміст кейсу для кожної групи:
  • Теоретичний матеріал:  формули  площ  геометричних фігур.
  • Рекламні  матеріали (про рідкі шпалери).
  • Адреса сайту інтернет-магазину.
  • Таблиці для узагальнення результатів роботи групи.
Завдання кейсу:
  • Обчислити площу стін кімнати (без вікон і дверей), які потрібно оздобити  рідкими шпалерами світло-лимонного кольору.
  • Обчислити площі геометричних фігур, якими буде оздоблена стіна в кімнаті.
  • На сайті інтернет – магазину обрати шпалери відповідного кольору, визначити їх ціну, вагу упаковки  та витрати на 1 м2.
  • Заповнити  таблиці .
     Результат роботи над кейсом:  Скласти кошторис витрат на придбання  рідких шпалер для проведення оздоблювальних робіт в кімнаті.
        

       Усі групи  успішно  справилися із завданням. Урок пройшов цікаво і корисно.  Думаю, що отримані знання стануть у нагоді моїм учням у їх подальшому дорослому житті.









вівторок, 27 лютого 2018 р.

Про участь України у Програмі міжнародного оцінювання учнів PISA

2018 року Україна вперше візьме участь у Програмі міжнародного оцінювання учнів PISA, що проводиться під егідою Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР).
Дослідження проводиться раз на три роки й спрямоване на оцінювання систем освіти в різних країнах світу на підставі тестування 15-річних учнів. Україна долучається до більш ніж 80-ти країн, що беруть участь у PISA – 2018.

четвер, 22 лютого 2018 р.

ІІ Олімпіада геометричної творчості ім. В.А.Ясінського

17 лютого 2018 року у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського відбулася Олімпіада геометричної творчості імені В. А. Ясінського. Олімпіада геометричної творчості започаткована кафедрою алгебри і методики навчання математики 28 січня 2017 року, з нагоди 60-річчя від дня народження В’ячеслава Андрійовича Ясінського — заслуженого вчителя України, визнаного в Україні та за її межами, автора олімпіадних задач з математики, неперевершеного майстра в роботі із здібними до математики учнями.
Згідно Листа Міністерства освіти і науки України від 27 грудня 2017 року Олімпіада геометричної творчості імені В. А. Ясінського включена до плану заходів Інституту модернізації змісту освіти і набула всеукраїнського статусу. Згідно Наказу №599 Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації від 14 грудня 2017 року, Олімпіада геометричної творчості імені В’ячеслава Андрійовича Ясінського включена до Обласної цільової програми роботи з обдарованою молоддю.
Серед зареєстрованих учасників Олімпіади — вчителі та учні з Київської, Тернопільської, Чернівецької, Дніпропетровської, Запорізької, Херсонської, Харківської та Вінницької областей. Зокрема, в очному етапі Олімпіади взяли участь 16 учнів природничо-математичного Русанівського ліцею (м. Київ). З Вінницької області найактивніше долучилися до Олімпіади учні та вчителі Козятинського, Немирівського, Вінницького, Тростянецького, Чернівецького, Тиврівського, Хмільницького, Крижопільського та інших районів.
Учасники олімпіади радо вітали гостей: Ковтунця Володимира Віталійовича, першого заступника міністра освіти і науки України; Івасюка Ігоря Дмитровича, заступника голови Вінницької обласної державної адміністрації; Буняка Володимира Володимировича, виконуючого обов’язки директора Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації; Яценко Оксану Василівну, директора Департаменту освіти Вінницької міської ради.

Олімпіада проходила за трьома напрямами:
  • турнір методичних знахідок (для вчителів);
  • змагання із розв’язування геометричних задач (для учнів);
  • конкурс творчих робіт з геометрії (для вчителів з учнями).
У турнірі методичних знахідок перемогли:
  • Негода Сергій Петрович (учитель математики школи-ліцею №7 м. Вінниці) — диплом І ступеня. Тема розробки: “Геометрія трикутника”;
  • Сидорук Володимир Анатолійович (учитель математики Тиврівського ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки) — диплом ІІ ступеня. Тема розробки: “Методи побудови перерізів многогранників”;
  • Глущенко Тетяна Геннадіївна (учитель математики Писарівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів) — диплом ІІ ступеня. Тема розробки: “Розробка курсу змішаного навчання з геометрії у 9 класі з теми “Розв’язування трикутників””;
  • Афанасьєв Данііл Олександрович (студент Київського національного університету імені Тараса Шевченка і керівник факультативів у природничо-математичному Русанівському ліцею м. Києва) — диплом ІІІ ступеня. Тема розробки: “Про пряму, що проходить через точки дотику вписаного кола трикутника”;
  • Мельничук Вікторія Миколаївна (учитель математики фізико-математичної гімназії №17 м. Вінниці) — диплом ІІІ ступеня. Тема розробки: “Задача про серпанки Гіппократа та їх місце у шкільній геометрії”;
  • Ніколова Оксана Борисівна (учитель математики Барського НВК “Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №2 – гімназія”) — диплом ІІІ ступеня. Тема розробки: “Геометричні перетворення на площині”.