Цікава і корисна презентація...
Шановні колеги! Дорогі учні! Вітаю Вас на сторінках свого блогу!
Буду рада, якщо мої напрацювання стануть Вам у нагоді!
Сподіваюсь на співпрацю та обмін досвідом.
понеділок, 9 квітня 2018 р.
субота, 7 квітня 2018 р.
Навіщо потрібна математика?
«Серед усіх наук, що відкривають людству шлях до пізнання законів природи, наймогутніша, найвеличніша наука – математика».
С. Ковалевська
Математика – це фундаментальна наука, методи якої, активно застосовуються в багатьох природничих дисциплінах, таких як фізика, хімія і навіть біологія. Сама по собі, ця область знань оперує абстрактними відношеннями і взаємозв’язками, тобто такими сутностями, які самі по собі не є чимось природнім.
четвер, 22 березня 2018 р.
Інтерактивні вправи на усі дії з десятковими дробами
Пропоную учням 5 класу
удосконалити свої вміння з теми "Дії з десятковими дробами".
Вправа
1. Додавання і
віднімання десяткових дробів.(Заповнити пропуски).
Вправа
2. Додавання і
віднімання десяткових дробів. (Скачки).
Вправа
3. Множення
десяткових дробів. (Знайди пару).
Вправа
4. Множення десяткових дробів
на розрядну одиницю. (Заповни пропуски).
Вправа
5. Ділення
десяткових дробів.
Вправа 6
. Ділення
десяткових дробів 2. (Знайди пару).
Вправа
7. Ділення десяткових дробів на
розрядну одиницю. (Заповни пропуски).
Вправа
8. Задачі на усі дії з
десятковими дробами. (Перший мільйон)
Примітка: НАГАДУЮ своїм учням! Перед виконанням вправ авторизуйтесь на сайті (введіть свої логін і пароль).
Примітка: НАГАДУЮ своїм учням! Перед виконанням вправ авторизуйтесь на сайті (введіть свої логін і пароль).
неділя, 18 березня 2018 р.
Арифметична прогресія на ЗНО
Досить часто вправи
з теми "Арифметична прогресія" зустрічаються на ЗНО. Особлива увага
приділяється прикладним завданням, т.б. таким, з якими ми зустрічаємось у
повсякденному житті. Пропоную учням 9-го класу перевірити свої знання з даної
теми, розв'язавши наступні вправи.
пʼятниця, 2 березня 2018 р.
Віртуальні подорожі по планеті Земля
За допомогою ресурсу Google Earth можна здійснити віртуальну подорож до будь-якого куточку планети Земля.
Дивитись>>> https://www.google.com/intl/ru/earth/
Дивитись>>> https://www.google.com/intl/ru/earth/
четвер, 1 березня 2018 р.
Гра для тих, хто любить геометрію
Euclidea - це колекція інтерактивних задач з
геометрії у вигляді гри. Розвиває логіку, інтуїцію та уявлення.
Гра складається з 120
геометричних задач, що зростають за складністю розв'язання, 11 навчальних
рівнів...
Основна ідея гри - розв'язати
задачі за мінімальну кількість ходів, щоб зібрати усі зірки:)
Для збереження результатів
своєї гри потрібно авторизуватись через Google+ або
Facebook.
Урок - кейс у 9 класі
Сьогодні у 9 класі було проведено урок за методикою ситуативного кейсу з теми "Площа трикутника і
чотирикутника".
Учнів класу було
поділено на 3 групи, кожній з яких було запропоновано вирішити практичне завдання.
Ситуація: Ви –
працівники інтернет – магазину. До вас звернувся покупець, який хоче
оздобити стіни кімнати у своїй квартирі рідкими шпалерами із
використанням дизайнерського оформлення стін геометричними фігурами.
Розміри кімнати : 6 х 10 х 2,8 м.
Кімната має 3
вікна розміром 1,8 х 1,3 м та 1 двері
розміром 1,2 х 2 м.
Побажання
покупця: стіни
кімнати оздобити рідкими шпалерами світло-лимонного кольору, а
найбільшу стіну в кімнаті, що не має вікон, оздобити геометричними фігурами
відповідного кольору.
Вміст кейсу для кожної групи:
- Теоретичний матеріал:
формули площ геометричних фігур.
- Рекламні матеріали (про рідкі шпалери).
- Адреса сайту інтернет-магазину.
- Таблиці для узагальнення результатів роботи
групи.
Завдання
кейсу:
- Обчислити площу стін кімнати
(без вікон і дверей), які потрібно оздобити рідкими шпалерами
світло-лимонного кольору.
- Обчислити площі геометричних фігур, якими буде
оздоблена стіна в кімнаті.
- На сайті інтернет – магазину обрати шпалери
відповідного кольору, визначити їх ціну, вагу упаковки та витрати на
1 м2.
- Заповнити таблиці .
Результат роботи над кейсом: Скласти кошторис витрат на придбання рідких шпалер
для проведення оздоблювальних робіт в кімнаті.
Усі групи успішно
справилися із завданням. Урок пройшов цікаво і корисно. Думаю, що отримані знання стануть у нагоді
моїм учням у їх подальшому дорослому житті.
Підписатися на:
Дописи (Atom)