Сьогодні у 9 класі було проведено урок за методикою ситуативного кейсу з теми "Площа трикутника і
чотирикутника".
Учнів класу було
поділено на 3 групи, кожній з яких було запропоновано вирішити практичне завдання.
Ситуація: Ви –
працівники інтернет – магазину. До вас звернувся покупець, який хоче
оздобити стіни кімнати у своїй квартирі рідкими шпалерами із
використанням дизайнерського оформлення стін геометричними фігурами.
Розміри кімнати : 6 х 10 х 2,8 м.
Кімната має 3
вікна розміром 1,8 х 1,3 м та 1 двері
розміром 1,2 х 2 м.
Побажання
покупця: стіни
кімнати оздобити рідкими шпалерами світло-лимонного кольору, а
найбільшу стіну в кімнаті, що не має вікон, оздобити геометричними фігурами
відповідного кольору.
Вміст кейсу для кожної групи:
- Теоретичний матеріал:
формули площ геометричних фігур.
- Рекламні матеріали (про рідкі шпалери).
- Адреса сайту інтернет-магазину.
- Таблиці для узагальнення результатів роботи
групи.
Завдання
кейсу:
- Обчислити площу стін кімнати
(без вікон і дверей), які потрібно оздобити рідкими шпалерами
світло-лимонного кольору.
- Обчислити площі геометричних фігур, якими буде
оздоблена стіна в кімнаті.
- На сайті інтернет – магазину обрати шпалери
відповідного кольору, визначити їх ціну, вагу упаковки та витрати на
1 м2.
- Заповнити таблиці .
Результат роботи над кейсом: Скласти кошторис витрат на придбання рідких шпалер
для проведення оздоблювальних робіт в кімнаті.
Усі групи успішно
справилися із завданням. Урок пройшов цікаво і корисно. Думаю, що отримані знання стануть у нагоді
моїм учням у їх подальшому дорослому житті.
Немає коментарів:
Дописати коментар